יום שישי, 7 באוקטובר 2011

תו ראשון

שלום לכם, האמיצים.

פתחתי בלוג זה משום שיש לי הרבה מה להגיד על מוזיקה. מי שמכיר אותי, ועוקב מדי פעם אחרי עמוד הפייסבוק שלי מכיר היטב את ההרצאות הארוכות שלי על מוזיקה, להקות, מטאל ועוד שאר נושאים כאלה. חשבתי שבטח נמאס לו, לפייסבוק, שאני מנצל אותו לצרכיי האישיים, ולכן החלטתי לרכז את כל מה שיש לי להגיד בבלוג. כן, בלוג, תחיו עם זה. ראשית אני אפרסם דברים ישנים שכתבתי, ולו רק לצורך הסדר הטוב, לכן אל תתפלאו אם הפוסטים הראשונים ייראו מוכרים (למרות שאני בספק אם רבים קראו אותם כלל), אך לאחר מכן אתחיל לכתוב יותר בחופשיות - דעות על אלבומים, סיקורים, דברים שמצאתי ביוטיוב, המלצות וכל דבר כזה שאראה לנכון. אחרי הכל, זה הבלוג שלי.
בקיצור, אם מוזיקה מעניינת אתכם, גם אם אתם לא חובבי מטאל גדולים, אני מזמין אתכם לעקוב אחרי (באנגלית אומרים Bear with me. למרות שאף פעם לא הבנתי למה דוב זו אטרקציה כזו גדולה) ואולי תשמעו קצת דברים חדשים ומעניינים, בתקווה.

תהנו,
ליאור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה