יום שישי, 7 באוקטובר 2011

עידן חדש

שיטטתי לי באינטרנט כפי שאני נוהג לעשות ונתקלתי במקרה בבחור הזה, רז בן ארי, גיטריסט מוכשר מאוד שעושה אחלה מוזיקה. הוא העלה כמה סרטונים ליוטיוב שבהם הוא מנגן סוגים שונים של מטאל ורוק והראה בהם רמה מאוד גבוהה של יצירתיות ומוזיקליות. מאוד התרשמתי מהבחור ומהמוזיקה שהוא יוצר. הנה דוגמא, למרות שמומלץ לשמוע גם דברים אחרים שלו.


גלשתי בין הסרטונים השונים ופתאום נתקלתי בסרטון שעשה ביחד עם Project RnL. הפרויקט הזה הוא פרויקט של שני חבר'ה ישראלים, מוזיקאיים ממדרגה ראשונה, מאוד יצירתיים, שעושים מוזיקה מעולה ומאוד היי טקית. בחלק גדול מהשירים שלהם הם משתמשים בכל מני ג'אג'טים ודברים, ויש להם שיר אחד שלם שבו הם מנגנים כמעט אך ורק על אייפדים. על Project RnL שמעתי בעקבות שיתוף הפעולה שעשו עם הקלידן של דרים ת'יאטר, ג'ורדן רודס, שהוליד כמה שירים באמת מעניינים.


גרסת האקפלה גם היא מאוד טובה. והנה גם דוגמא למה שהם עשו ביחד עם ג'ורדן רודס:


בקיצור, מעולים.

מה שמעניין בתופעה הזו היא שאנחנו רואים פה איזשהו גל חדש של מוזיקאים ישראלים שעושים מוזיקה מאוד טובה, יצירתית ומחדשת, ומעלים אותה ליוטיוב בלבד. לא רז ולא RnL הוציאו אלבומים עד עכשיו, לצערי, וכרגע המקום היחיד שבו אפשר להשיג מוזיקה שלהם הוא ביוטיוב. מעניין אם זה תחילתו של עידן מוזיקלי חדש, שבו יוטיוב הוא זה שמקציב את הקצב. נקווה שלא, אני לא מוכן עוד לוותר על הדיסקים שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה